HARMONIJNA WSPÓŁPRACA
Nie odtwarzamy idei. Zawsze szukamy indywidualnej drogi. W ten sposób powstają niestandardowe rozwiązania biznesowe na wysokim poziomie strategicznym i kreatywnym.
Media relations
Konferencje prasowe
Organizujemy konferencje prasowe, dbając o to, by nie zabrakło na nich najważniejszych dziennikarzy medycznych, specjalizujących się w tematyce spotkania.
Materiały prasowe
Kompleksowo opracowujemy materiały prasowe: poczynając od researchu, poprzez tworzenie treści i korektę, po dystrybucję materiału wśród dziennikarzy i follow-up.
Komunikacja w społecznościach
Prowadzimy aktywną i kreatywną komunikację w społecznościach internetowych, budując wizerunek naszych klientów w oczach opinii publicznej.
Eventy
Debaty i spotkania eksperckie
Organizujemy dyskusje ekspertów reprezentujących różne obszary medycyny, dbając jednocześnie o obecność najważniejszych dziennikarzy medycznych na spotkaniu.
Konferencje naukowe
Bierzemy na siebie odpowiedzialność za wszystkie kwestie związane z organizacją ogólnopolskich lub międzynarodowych konferencji naukowych (serwis www, zaproszenia, miejsce, catering, obsługa, promocja eventu etc.).
Warsztaty i szkolenia
Szkolimy specjalistów branży PR m.in. w zakresie: budowania relacji z dziennikarzami, tworzenia materiałów prasowych, przeprowadzania wywiadów, wiedzy o rynku mediów.
Treść i kreacja
Publikacje autorskie
Tworzymy raporty i opracowania dotyczące różnych obszarów tematycznych. Po naszej stronie pozostaje zbieranie materiałów, redakcja treści oraz oprawa graficzna, druk i dystrybucja publikacji.
Fotografia
Organizujemy profesjonalne sesje zdjęciowe oraz przygotowujemy fotorelacje z wydarzeń i spotkań. Specjalizujemy się w fotografii portretowej, tworząc zdjęcia osób i zespołów, wykorzystywane w oficjalnych materiałach naszych klientów.
Grafika i druk
Projektujemy atrakcyjne materiały promocyjne dla naszego klienta, biorąc na siebie pełną odpowiedzialność za ich formę, treść i dystrybucję.
Doradztwo strategiczne
Strategie PR
Tworzymy kompleksowe, wielokanałowe strategie PR, dotyczące projektów komercyjnych i niekomercyjnych w branży ochrony zdrowia.
Zarządzanie kryzysowe
Wiemy, że w branży medycznej reputacja jest szczególnie istotna. Gdyby zaistniała taka potrzeba, jesteśmy gotowi rozwiązać kryzys metodami PR.